.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرامين رهبری چارچوب پليس در ارتقای امنيت روانی
چارچوب عملی پليس برای ارتقای امنيت روانی جامعه، اجرای فرامين مقام معظم رهبری است .

به گزارش شمال نیوز ،سردار سيد محمود مير فيضی فرمانده انتظامی مازندران در پنجمين همايش سراسری روسای پليس امنيت عمومی استان ، گفت: کار اطلاعاتی يک اقدام پيشگيرانه است و با توجه به موضوعاتی که در سطح جامعه وجود دارد، سرعت تصميم گيری منوط به سرعت انتقال اطلاعات و اخبار است.

 

وی با تاکيد بر شناسايی نقاط ضعف و قوت در حوزه آسيب های اجتماعی ، افزود: به کارگيری افرادی امين در حوزه ارتقای امنيت اخلاقی از مهمترين موضوعاتی است که بايد به آن توجه کرد.

سردار سيد محمود مير فيضی با اشاره به اين که، برای ايجاد بسترهای امنيتی ،برآورد اطلاعاتی کافی نيست ،اظهار داشت: بايد برآورد اجتماعی مناسب نسبت به جامعه و پيرامون خود داشته باشيم که اين از وظايف و ماموريت مهم معاونت اجتماعی و از طريق گفتمان مردمی انجام مي شود .

فرمانده انتظامی مازندران ،هدف از اشراف اطلاعاتی را دور شدن پليس از اصل غافلگيری برشمرد وافزود: برخورد با ريشه های فساد و معضلات اجتماعی بايد در دستور کار قرار گيرد و اقدامات ما در اجرای طرح ها بايد تغييری اساسی در ويترين اجتماعی جامعه داشته باشد .

سردار ميرفيضي با اشاره به اين که در بحث دريا و مسائل گردشگری استان بايد کارهای فرهنگی انجام داد ، گفت: در بحث ارتقای امنيت اخلاقی و حجاب،پليس در انتهای اين مسير قرار دارد و اگر نهادهای مسئول به وظايف خود خوب عمل کنند، نيازی به برخورد پليس با مسئله بدحجابی در جامعه نيست .

وی با اشاره به اين که در بحث عفاف و حجاب 26 دستگاه و سازمان مسئوليت دارند، تصريح کرد : بايد دستگاه های فرهنگی و اجتماعی ديگر نيز در اين زمينه مسئوليت پيدا کنند ./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.